תכנון יום גיבוש או יום כיף

בארצנו הקטנטונת של שלל אפשרויות לפעילות גיבוש בכל אזורי הארץ, אך חברות רבות בוחרות דווקא באזור הצפון ליום הגיבוש שלהן, הודות למזג אוויר נוח יותר ומגוון רחב יותר של אטרקציות בחיק הטבע. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לעשות קצת סדר בתכנון יום הכיבוש שלכם.

פעילות גיבוש:

יום גיבוש ברוב רויאם אתם מחפשים מקום לפעילות גיבוש לכלל החברה או רק לצוות שלכם, רוב רוי במתחם הירדנית על גדות הירדן יכול להיות הבחירה המושלמת, במיוחד עם אתם מחפשים פעילות חברתית המתאימה לעונת הקיץ החמה.
הצוות שלנו ישמח להציע לכם שלל פעילויות שיעזרו לצוות שלכם לעבוד יחד בצורה טובה יותר, וישפרו את התקשורת הבין- אישית. אצלנו תמצאו שלל פעילויות לקבוצות כגון, בניית רפסודה, משחקי ניווט והישרדות אינדיאנית, ואפשר לקנח גם בפעילות של שייט מהנה בסירות קאנו בנהר הירדן, המשולב עם פעילות של שוק צף עם כל טוב.
אז אנחנו נדאג לפעילות גיבוש ולמתחם נוח לנוח בו אחרי הפעילות, אך יש עוד כמה אלמנטים שיש לדאוג להם להצלחת היום כיף או יום הגיבוש שלכם.

אוכל:

אוכל איכותי פשוט חייב להיות חלק מתכנון יום הגיבוש. אוכל בינוני פשוט יהרוס את כל הרושם מיום המיוחד הזה. אז מה האפשרויות שלכם?
1. קייטרינג בשרי חיצוני שיגיע ליום הגיבוש – יש שלל חברות קייטרינג שיגיעו ליום הגיבוש שלכם עם שולחן המבורגרים או פינת אסדו איכותית שהם יכינו במקום.
2. שאלו את ספק האטרקציות לגבי מה הם מציעים מבחינת כיבוד. הם תמיד ישמחו להמליץ לכם על ספק שהם עבדו איתו בעבר.
3. פוד טראק לאירועים – פוד טראקים הפכו לטרנד החם של השנים האחרונות, הן באירועים פרטיים והן באירועי חברה. כיום ניתן למצוא שלל פוד טראקים, החל מפיצה על גלגלים, ועד לטאפס בר נייד.
מה שנשאר לכם להחליט זה איזה סגנון מתאים לצוות שלכם, ומה מגבלות התקציב שלכם.

הסעות:

האם כבר חשבתם איך העובדים שלכם יגיעו ליום גיבוש? הגעה עצמית תוזיל מאוד את יום הגיבוש, אך עובדים רבים לא יהיו מרוצים מאפשרות זו, במיוחד עם חברתכם מציעה שירותי הסעות למקום העבודה, ולא מספקת רכבי חברה לרב העובדים. אנו ממליצים לברר מבעוד מועד את עלות האפשרית של הסעות מרוכזות ממקום העבודה. אך חשוב מאוד לדאוג שהחזרה מיום הגיבוש תהיה מותאמת ללוח ההסעות של החברה, כדי שהעובדים יספיקו להגיע להסעה הביתה.

טיפ אחרון:
אם אתם מעוניינים לשלב מספר אטרקציות ביום גיבוש אחד, ויהיה צורך לעבור מאטרקציה אחת לשנייה, מומלץ לחפש שתי אטרקציות קרובות אחת לשנייה, על מנת לחסוך זמן על מעבר בין שניהן. אך זכרו לא מומלץ להעמיס על העובדים, יום זה אמור להיות מהנה, בהחלט לא אמור להרגיש כמו ה"מירוץ למיליון".
אנו ממליצים ללכת דווקא על שילוב של פעילות אינטראקטיבית, המצריכה עבודת צוות, כמו ניווט או בניית רפסודה, בשילוב הרצאה טובה או מופע קצר אחר ארוחת הצהריים. כך תוכלו להישאר באותו מתחם, ולהנות משתי פעילויות שונות.

אנו מקווים שעזרנו לכם לעשות קצת סדר בתכנון יום הגיבוש הבא של הצוות שלכם.

צוות רוב רוי – שייט קיאקים בצפון

שאלות נפוצות:

כן, רק חובה שיהיו קשורים ברצועה 

מים, כובע, סנדלים / נעלים סגורות.
קרם הגנה בימי הקיץ

משך השייט כ-שעה וחצי. שטים ללא מדריך הלוך וחזור לאותה נקודה
שייט רגוע.
למחירים לחצו כאן

פתח וואטסאפ צאט
רוצים עזרה?
היי
נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן