שייט קיאקים ואטרקציות נסתרות בכנרת

הכנרת היא אחת היעדים התיירותיים המרכזים בצפון הארץ. האזור מציע מגוון רחב של פעילויות לכל המשפחה כל השנה. מעבר לנופיה הקסומים וההיסטוריה העשירה, אזור שופע באטרקציות ופינות קסם שרבים אינם מכירים. בטקסט הזה, נחשוף כמה פנינות נסתרות של האזור, אך גם לא נזניח את האטרקציה האהובה על כל מטייל שמגיע לאזור, הרי הוא שייט קיאקים בירדן הדרומי.

קיאקים בצפוןשייט קיאקים באזור כנרת הוא חוויה מרגשת המאפשרת לחוות את האזור מזווית שונה. המסלולים מגוונים ברמת הקושי ובאורכם, מה שמאפשר לכל אחד למצוא את ההתאמה האישית לו. החל ממסלולים אתגרים וכלה בשייט רגוע בקאנו המתאים גם לקטנטנים אפילו מגיל 2 ומעלה. את השייט אפשר לעשות בקצב שלכם, במהלכו ניתן לצפות בנופים עוצרי נשימה, לגלות פינות חמד נסתרות ואף לצפות בציפורים וחיות הבר שחיות באזור. 

מעבר לשייט, הכנרת וסביבתה מסתירות אטרקציות רבות, ואנחנו נשמח להמליץ לכם על כמה מהן:
גן לאומי כוכב הירדן – גן לאומי שמורת הטבע הנמצא במרחק נסיעה קצר מהכנרת. זהו גן לאומי רחב ידיים ומרשים, המלא צמחיה וחיות בר אופייניות לאזור זה. אל תוותרו על הביקור במבצר צלבני ויחיד במינו בישראל.

טיול רגלי בנחלי האזור – לא רוצים לבקר בנחל תבור עקב עומס מבקרים? מה דעתכם על טיול רגלי בו תוכלו לגלות את נחל דנה, נחל חמוד ונחל בארה, יובלי נחל תבור. 

סיורי טבע בנחל אל-על: – נחל אל-על, הממוקם בצפון הכנרת, מציע מסלולי טיול ברמת קושי קלה עד בינונית, שמתאימים למשפחות עם ילדים קטנים. המסלולים כוללים הליכה בשבילים נוחים ליד מפלים ובריכות מים, המאפשרים לילדים לחוות את הטבע מקרוב תוך כדי שמירה על בטיחותם. זו הזדמנות מעולה ללמד את הילדים על חשיבות השמירה על הטבע ולהנות מיום כיפי בחיק הטבע. 

לתכנון יום בילוי מושלם בכנרת, חשוב להתאים את הפעילויות לעונה, להכיר את המסלולים ולהתכונן בהתאם. אל תשכחו לקחת מים, כובע וקרם הגנה גם בחורף, ולוודא שהציוד שלכם מתאים לפעילות שבחרתם.
אז בין אם אתם מחפשים הרפתקה, או רגע של שקט על שפת האגם, הכנרת מציעה משהו לכולם.

שאלות נפוצות:

כן, רק חובה שיהיו קשורים ברצועה 

מים, כובע, סנדלים / נעלים סגורות.
קרם הגנה בימי הקיץ

משך השייט כ-שעה וחצי. שטים ללא מדריך הלוך וחזור לאותה נקודה
שייט רגוע.
למחירים לחצו כאן

פתח וואטסאפ צאט
רוצים עזרה?
היי
נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן