פעילות פסח 2024 ליד הכנרת

אם בחרתם להישאר בארץ, כמו רבים אחרים השנה, אתם עדיין מחפשים מה לעשות בחופשת הפסח, ואיך להעסיק את הילדים שמתחילים לטפס על קירות אחרי שבוע בבית. אנחנו לשמח לעזור לכם במציאת פעילות אטרקטיבית עבור כל המשפחה באזור הכנרת.
האביב הוא העונה המושלמת לקמפינג ליד הכנרת, המים עוד קרים, ופחות מתאימים לרחצה, למרות שיש גם כאלה שבטוח יטבלו במי הכנרת, אך האזור מציע שלל פעילויות ואטרקציות שימצאו חן בעיני כל המשפחה.

סיור עששיות

עששית בלילהאז אם עוד קצת קר לכם לשייט קיאקים בכנרת, לכו על סיור עששיות משפחתי בגשר נהריים.
טיול עששיות הוא אחת הפעילויות המקסימות והמעניינות ביותר שניתן לעשות כמשפחה, המשלב בתוכו הרפתקאה, למידה וקרבה לטבע. בשעות הערב, כשהשמש דועכת והאורות החלשים של העששיות מתחילים להבהב באפלה, הטבע מתחיל לספר את סיפורו המיוחד. לכל גיל ולכל חבר במשפחה יש מה ללמוד ולחוות בזמן טיול כזה. הילדים יכולים לגלות את קסם הטבע בלילה, ללמוד על החיים הליליים של חיות וחרקים ולהתפעל מהתופעה הטבעית של הבזק האור בחשכה. המבוגרים, מצדם, ימצאו את ההזדמנות לנשום אוויר צח, לנתק לכמה שעות מהמהירות והלחץ של היום יום ולחוות איכות זמן אמיתית עם הילדים.
במהלך חול המועד, ביום רביעי 24/4/24 וביום חמישי 25/4/24 בשעה 18:45 עם רדת החשכה יתקיים סיור עששיות מיוחד ומרגש לכל המשפחה. הסיור יכלול טיול לילי לאורך טיילת גאון הירדן בליווי עששיות וביקור  בחאן הממלוכי. כמו כן, נגיע אל שלושת הגשרים ההיסטוריים שמעל הירדן הזורם. ונגלה את הגשרים והירדן שלאחר רדת החשכה, ונקשיב לסיפורים המרתקים, שיספר לנו המדריך.

טיול ליער שוויץ

יער, שקיבל את שמו המיוחד “יער שוויץ” בזכות הסיוע הנדיב של הקהילה היהודית בשוויץ בתהליך הנטיעה, הממוקם בצד המערבי של הכנרת, ומהווה סמל לחיבור בינלאומי ולאהבת הטבע. בתוכו, אתם יכולים למצוא מסלולי טיול רגליים המתאימים לכל רמות הקושי, מסלולי רכיבה לאופניים שיאתגרו את חובבי האדרנלין, חניוני פיקניק מסודרים למי שמעוניין ליהנות מארוחה עם נוף מרהיב, תצפיות נוף שמאפשרות לזוגות, משפחות וחובבי טבע להתפעל מהיופי הטבעי של האזור.

ברחבי היער, שילוט מפורט מסייע למטיילים למצוא את דרכם בקלות ולהגיע לנקודות העניין השונות, החל ממקומות התצפית הפנורמיים ועד לשבילים המתפתלים בין עצי האורן והאלון. היער גם מהווה בית למגוון רחב של בעלי חיים וצמחיה, מה שנותן למבקרים הזדמנות נדירה לצפות בחי וצומח הארצישראלי בסביבתו הטבעית.

ביקור ביער שוויץ הוא חוויה מרעננת ומחזקת שמאפשרת למטיילים להתנתק לכמה שעות מהשגרה, לחוש את רוגע הטבע ולטעום מיופיו המיוחד של האזור הזה בישראל. אין ספק שמדובר באחד המקומות המושלמים לכל מי שמעוניין לחוות את הטבע בצורה אותנטית ומרהיבה.
נצלו את מזג האוויר הנעים ובקרו ביער שוויץ בחופשת הפסח!

שאלות נפוצות:

כן, רק חובה שיהיו קשורים ברצועה 

מים, כובע, סנדלים / נעלים סגורות.
קרם הגנה בימי הקיץ

משך השייט כ-שעה וחצי. שטים ללא מדריך הלוך וחזור לאותה נקודה
שייט רגוע.
למחירים לחצו כאן

פתח וואטסאפ צאט
רוצים עזרה?
היי
נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן