פעילות מים באזור הכנרת

למרות שמשפחות רבות מנצלות את חופשת סוכות לקמפינג משפחתי, הן באזור הכנרת והן באזור הדרום, ישנן משפחות המעדיפות להימנע מעומס התנועה הכבד בחופי הכנרת בתקופת חגי תשרי, ולהגיע לאזור דווקא בתקופה הרגועה יותר שלאחר החגים.

אם אתם אוהבים לטייל ולעשות פעילויות עם כל המשפחה (ולא רק בטן גב על חוף הכנרת), אזור הצפון מציע לכם שלל אטרקציות מים מוכרות יותר או מוכרות פחות. הנה רק כמה מהן:

קיאקים בצפון:

משפחות רבות, האוהבות לטייל דווקא באזור הצפון, לא פוסחות על האפשרות לתאם שייט קיאקים אם הן מגיעות לאזור נהר הירדן. יש לא מעט מקומות בצפון המציעים שייט קיאקים וקאנו, אבל חשוב מאוד לבדוק האם יש זרימת מים לפני שאתם מזמינים שייט.
דווקא עונת הקיץ החמה, היא פחות מומלצת לשייט קיאקים, כי זרימת המים בתקופה זו די חלשה. נצלו את השבועות של האביב הקצר שיש בישראל, לשייט קיאקים משפחתי. דווקא בעונות האלה הנחלים מלאים במים, והשייט הופך לכיף משפחתי מענג
והטיפ שלנו: קחו את הזמן! השייט הוא לא מירוץ נגד הזמן, המטרה היא לא לסיים מהר ולרוץ לאטרקציה הבאה. הסתכלו מסביב, על גדות הנהר יש לא מעט ציפורים וצמחים יפיפיים, פשוט תהנו מהרגע!קיאקים בירדן הדרומי

דייג בכנרת:

אם לא התנסתם בדייג בעבר, אתם פשוט לא יכולים להגיד שזה לא בשבילכם! אפילו אוהבי אקשן מושבעים מוצאים סיפוק בדייג, אפילו אם הם נאלצו לשבת כמה שעות בשקט על מנת לתפוס דג בודד. התקופה מאפריל עד סוף יוני היא עונת הרביה של הדגים, וחל איסור על דיג הכמה אזורים בכנרת. זה הופך את סוף הקיץ ותחילת הסתיו לעונות מצויינות לדייג בכנרת.
הכנרת היא גן עדן לחובבי הדייג. בכנרת תוכלו לדוג מושטים, קרפיונים, ביניות, דגי בורי ועוד. כאשר המים מתחילים להתקרר בנובמבר, הדגים פעילים פחות באזור החוף, אבל אם יש לכם קיאק או סירה קטנה, זו תקופה מצוינת לדוג הרחק מהחוף.
דייג פחות מתאים למשפחה עם פעוטות, כי לפעוטות פשוט אין להם סבלנות לשבת ללא נוע שעה. אך הורים לבני נוער בהחלט יכולים לתכנן טיול בו ישוב דייג כפעילות של חצי יום לפחות. כמובן שיש להתכונן לפעילות זו מראש, במיוחד עם אתם מעוניינת לשכור סירת דייג בכנרת.

השכרת סירה לשייט עצמי בכנרת: 

אם הגעתם לנופש בטבריה או לאחד הצימרים באזור, אתם פשוט חייבים לנסות נהיגה עצמית בסירה בכנרת. מדובר בסירת מנוע שיכולה להכיל עד 8-9 אנשים. סירות מסוגים שונים ניתן להשכיר לשעה או שעה וחצי בעד סכום של כ -350 ש"ח. אתם לא צריכים רישיון סקיפר לנהיגה בסירה זו, אבל אם אתם חוששים, תמיד ניתן לשכור גם את שירותיו של משיט. אם יש לכם רישיון נהיגה, השטת סירה לא אמור להיות מסובך מדי עבורכם. השייט הוא בדרך כלל לאורך הטיילת של טבריה, וזה מאפשר לכם לראות את העיר מהים. בילוי קצר ומקסים המתאים לכל הגילאים.
והטיפ שלנו: הביאו בגדי החלפה, רב הסיכויים שלחוף תחזרו רטובים!

שאלות נפוצות:

כן, רק חובה שיהיו קשורים ברצועה 

מים, כובע, סנדלים / נעלים סגורות.
קרם הגנה בימי הקיץ

משך השייט כ-שעה וחצי. שטים ללא מדריך הלוך וחזור לאותה נקודה
שייט רגוע.
למחירים לחצו כאן

פתח וואטסאפ צאט
רוצים עזרה?
היי
נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן