פעילויות לחג החנוכה

חג בחנוכה מתקרב ואיתו הצורך לבדר את הילדים בחופשת החנוכה. שלל ההצגות שמציעים המפעילים השונים בכל שנה רק גדל ויותר ויותר כובי ילדים לוקחים חלק בהפקות ענק, שכל מטרתם לפעמים היא מכירת מוצרים נלווים וממתקים במתחם ההצגה. אם בא לכם לתת לילדיכם חוויה ייחודית ללא צורך בעמידה בתורים אינסופיים עם אלפי הורים וילדים נוספים שהגיעו לפסטיגל הנה כמה אפשרויות.
1.
טיול בצפון – גם בחורף יש מה לראות בצפון. אחרי הגשמים הראשונים מתחילה פריחה נהדרת. ולכן מומלץ לחום לצאת לאחד מטיולי הפריחה בגליל או בגולן. במידה ומזג האוויר מאפשר תוכלו לשלב בטיול המשפחתי גם כמה אטרקציות ממקומיות כגון שייט קיאקים או ביקור במוזיאון המרציפן.

2. סיור חנוכיות בירושלים – המון חברות מציעות סיורים מודרכים בירושלים, אך בחג החנוכה הסיורים הנ"ל כפיים במיוחד כי רובם יכללו גם סיור חנוכיות בעיר העתיקה. עם המון חנוכיות שמאירות את הרחוב הילדים סוף סוף יוכלו להרגיש את המהות האמיתית של החג.

3אירוח אינדיאני ברוב רוי. טיול בשמורות הטבע מומלץ מאוד לבדוק ברשות הטבע והגנים וכן בקק”ל לגבי פעילויות המתקיימות בצפון בשבוע החנוכה. כל שנה חברות הנ”ל מנסות לגוון ככל האפשר את הפעילויות השונות, שהן מציעות לילדים בשמורות הטבע שאזורי הארץ השונים. למשל סיורי עששיות בגן לאומי יחיעם או הצגת תיאטרון עם מלך הורדוס ועם הדלקת נרות חנוכה בגן לאומי הרודיון.

4. הפעלות מיוחדות אותן תוכלו לעשות בבית – יש שלל פעלויות לחנוכה אותן תוכלו לעשות עם ילדיכם, כגון הכנת נרות, סדנת אפיה לכבוד חנוכה, בה הילדים יוכלו למלא סופגניות במילויים שונים ולקשטן בסוכרויות קופצות או אבקת סוכר, הכנת חנוכיה ועוד. מדובר בזמן איכות של הורה וילד שלא תקבלו באף הפקת חנוכה.

5. תמיד תוכלו להגיע גם לרוב רוי ולעשות יום כיף על הירדן, שיכלול לא רק שייט קיאקים, אלא גם אירוח אינדיאני ושפע של פעילויות מיוחדות לחג.

שאלות נפוצות:

כן, רק חובה שיהיו קשורים ברצועה 

מים, כובע, סנדלים / נעלים סגורות.
קרם הגנה בימי הקיץ

משך השייט כ-שעה וחצי. שטים ללא מדריך הלוך וחזור לאותה נקודה
שייט רגוע.
למחירים לחצו כאן

פתח וואטסאפ צאט
רוצים עזרה?
היי
נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן