סופ"ש של החיים הטובים בצפון

כשמתכננים טיול בצפון, כמה אטרקציות ישר עולות בראש, קיאקים, טיולי ג'יפים, מסלולי מים ועוד. אבל מה יעשה זוג שמעוניין בחופש רגוע יותר, חופש "בטן גב" עם קצת תרבות ואוכל גלילי טוב?

בירה, בירה ועוד קצת בירה…

אל דאגה לצפון יש לא מעט מה להציע גם אם אתם לא אוהבי אקסטרים מושבעים. בואו נתחיל דווקא מקצת אלכוהול איכותי. צפון הארץ מלא ביקבים מוכרים ומוכרים פחות, כמו יקב רמת הגולן, ויקב דלתון ועוד. אבל יש באזור גם כמה מבשלות בירה איכותיות. בירה מלכה
בירת "מלכה" כבשה את לב הישראלים כבר מזמן, עם שלל טעמים המתאימים לכל חיך. אנו אתם רוצים לראות איך מכינים את הבירה, ולטעום ממיטב התוצרת, יש לכם שתי אפשרויות:
סלון מלכה בתפן – המקום פתוח בימי חמישי בערב, ואף מארח אומנים שונים להופעות אורח. במקום הממוקם מעל המבשלה, ניתן לטעום משלל סוגי הבירה של המבשלה. הטעימות מלוות בסיפר תחילת הדרך של המבשלה, אשר התחילה את דרכה אי שם ב2006 ומשגשגת עד היום.
מי אמר שאת הבירה חייבים לטעום על בטן ריקה? כאן תוכלו להנות גם מארוחות שף איכותיות.
ואם בא לכם לשלב בירה עם קצת טבע ונוף, בקרו בחצר המלכה, שזה בר פתוח למרגלות מבצר יחיעם. דמיינו שולחנות אבירים בחיק הטבע, בהם יושבים כולם יחד ונהנים מבירה מלכה מהחבית, באווירה גלילית. חצר מלכה פתוחה בימי שישי ושבת מ-12:00 עד – 20:00.

סיור קולינרי מודרך

לצפון יש גם מה להציע בתחום הקולינריה. מה דעתכם על סיור קולינרי בצפון? בצפת, עכו, חיפה ונצרת תמצאו כמה מסיורי האוכל המעניינים בארץ. בחיפה, המשלבת שלוש דתות, תוכלו לעשות סיור קולינרי בואדי ניסנאס, ומי לא היה לפחות פעם אחת בשוק של עכו, ולא קנה בקלוות וכנאפה שאין שני לו באזור. סיור קולינרי הוא בילוי נהדר לשעות הבוקר. קראו ביקורות לא רק על הסיור, אלא גם על המדריך המעביר אותו, חשוב מהבין אם אתם תתחברו לא רק לאוכל, אלא גם לאדם איתו תבלו את הסיור.

מסעדות ובתי קפה

נכון שמבחר המסעדות בצפון לא משתווה למבחר בתל אביב, אבל גם כאן יש כמה מסעדות ששוות ביקור.
אם חשקה נפשכם בארוחה קלה ומיוחדת עם נוף לים, אתם חייבים להצפין למושב שבי ציון שליד נהריה' ולהגיע ל"מועדון ארוחת בוקר". מקום מקסים ותמיד מלא עד אפס מקום, אז מומלץ להזמין מקום מראש, או להגיע ולהירשם לרשימת המתנה. אבל אל דאגה, ההמתנה כאן היא כיפית ורומנטית במיוחד. המסעדה נמצאת במרחק הליכה מחוף של שבי ציון, שלו יש טיילת מקסימה עם ספסלים הצופים לים. מקום רומנטי ומקסים להמתין בו חצי שעה.
אם אתם דווקא קרניברים, אתם חייבים לבקר ב"דוריס קצבים" בראש פינה. בסניף הצפוני של המסעדה, תוכלו להנות מבשר נהדר, ואחריו על תוותרו על סיור ברחובות הציוריים של ראש פינה.
כאן הזכרנו רק שתי מסעדות, אבל הרשימה עוד ארוכה…

כמו שאתם רואים גם לצפון יש מה להציע לאוהבי החיים הטובים, נשאר רק לבחור מה אפשר לעשות בסופ"ש שאתם מבלים כאן. זו בהחלט משימה לא פשוטה, אבל תמיד אפשר לחזור, הסצינה הקולינרית של הצפון מתחדשת כל שנה, ותמיד יש דברים חדשים שכיף לגלות.

שאלות נפוצות:

כן, רק חובה שיהיו קשורים ברצועה 

מים, כובע, סנדלים / נעלים סגורות.
קרם הגנה בימי הקיץ

משך השייט כ-שעה וחצי. שטים ללא מדריך הלוך וחזור לאותה נקודה
שייט רגוע.
למחירים לחצו כאן

פתח וואטסאפ צאט
רוצים עזרה?
היי
נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן