סופ"ש לחובבי צפרות באזור הכנרת

חווית הצפרות באזור הכנרת ונהר הירדן בעונת החורף מציעה לא רק פעילות שקטה ומרגיעה אלא גם הזדמנות ייחודית לחוות את הטבע בכל תפארתו. כאשר הטמפרטורות יורדות והנוף מתמלא בצבעים חורפיים, הכנרת ונהר הירדן הופכים למקום מפלט למגוון רחב של מיני ציפורים. השקט המוחלט שניתן למצוא באזור בעונה זו, בשילוב עם האוויר הנקי והפנורמות הטבעיות הנשקפות מכל פינה, יוצר תנאים אידיאליים לתצפית על החי בטבע בצורה האותנטית ביותר. 


ציפור על גדות הכנרת האזור של הכנרת ונהר הירדן מהווה נקודת מפגש חשובה במסלול הנדידה של מיני ציפורים רבים המגיעים לאזור במהלך חודשי החורף. בתקופה זו, צפרים וחובבי טבע יכולים להתעדן במגוון רחב של מינים נודדים, אשר חלקם עוברים באזור בדרכם מאירופה ואסיה לאפריקה ובחזרה. מבין המינים הבולטים ניתן למצוא את הפלמינגו האדום, החסידה הלבנה והאנפה האפורה, שמציגים מראה מרהיב במיוחד כאשר הם מתכנסים בקבוצות גדולות על שפת המים.

 

בנוסף, הצפרים מקבלים הזדמנות נדירה לצפות במיני דורסים כמו עיטם והעיט המצוי, המנצלים את ההתקהלות של הציפורים הנודדות לציד. גם עופות מים רבים מתיישבים באזור בתקופה זו, כולל טבלן מצויץ, טבלן גמדי, קורמורן, אנפית וקנית הסוף, שמוסיפים צבע וחיים לנוף החורפי. עונת החורף היא גם זמן מועדף להופעת העגור המצוי, המהווה סמל לאזור ונחשב לאחד המינים הנפוצים בסביבה הטבעית של ישראל.

 

האזור מציע תנאים אידיאליים לצפרות, עם מגוון בתי גידול ומקורות מים המושכים את הציפורים הנודדות ומספקים להן את כל הצרכים במהלך מסע הנדידה שלהן. כל אלה יוצרים חוויה עשירה ומגוונת לצפרים, שיכולים ליהנות מתצפית על מגוון רחב של מינים במקום אחד, ולחוות מקרוב את פלא הנדידה והחיים בטבע.

עונת החורף מציעה גם יתרונות משמעותיים מבחינת זמינות ונגישות לצפרים באזור הכנרת ונהר הירדן. בעונה זו האזור פחות עמוס בתיירים ומבקרים., מה שמאפשר חוויה הרבה יותר רגועה לאוהבי הציפורים שמגיעים לאזור. השקט מסייע לצפרים להתמקד בחווית הצפרות עצמה, ללא הפרעות וללא צורך לחפש מקום צפיה לא עמוס. בנוסף, הטמפרטורות הנמוכות יותר בעונה זו מוסיפות נוחות משמעותית לצפרים. בחורף אפשר לשים עליך עוד שכבה של בגדים ולשהות בחוץ למשך זמן ארוך יותר. אילו בקיץ האזור מאוד חם ולח. זמינות גבוהה יותר של מקומות לינה מהווה גם היא יתרון. מחירי הלינה נהיים יותר נגישים בעקבות הביקוש הנמוך יותר. כל אלה מתרגמים לחוויה עשירה ומספקת יותר לאוהבי הטבע והצפרות, שיכולים להנות מהאזור בצורה הכי מלאה ומעמיקה שאפשר.

 

לסיכום, חווית הצפרות באזור הכנרת ונהר הירדן בעונת החורף היא פעילות מושלמת לאוהבי טבע ושקט. המינים השונים, הנופים המרהיבים והתנאים האופטימליים מבטיחים חוויה בלתי נשכחת. ואם אתם מחפשים לשלב את הצפרות עם אטרקציה אתגרית, שילוב שייט קיאקים בנהר הירדן יכול להוסיף אדרנלין וכיף ליום החוויה שלכם.

שאלות נפוצות:

כן, רק חובה שיהיו קשורים ברצועה 

מים, כובע, סנדלים / נעלים סגורות.
קרם הגנה בימי הקיץ

משך השייט כ-שעה וחצי. שטים ללא מדריך הלוך וחזור לאותה נקודה
שייט רגוע.
למחירים לחצו כאן

פתח וואטסאפ צאט
רוצים עזרה?
היי
נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן