סופ"ש באזור הכנרת – חוויה גם בעונת החורף

כשהחורף מגיע לאזור הכנרת, הוא מביא איתו קסם ייחודי, המעניק לנוף ולאטרקציות הטבעיות של האזור, צבע חדש ומרתק. הכנרת, אגם המים המתוקים הגדול בישראל, אינו רק מקור מים, אלא גם מרכז תיירותי עשיר בפעילויות שונות ומגוונות. בחורף, האזור מתמלא באוויר צלול ונקי, הנופים מקבלים גוון ירוק עז, והשקט החורפי מאפשר לטבע להתגלות בכל הדרו. בעוד רבים עשויים לחשוב כי אזור הכנרת מציע אטרקציות חורף מוגבלות בלבד, הם טועים ובגדול! האזור מציע חוויות עשירות ומגוונות, המשלבות הרפתקאות, רוגע ויופי טבעי שממנו תוכלו ליהנות הודות למיעוט תיירים המגיעים לכאן לעומת עונת הקיץ.


אילו פעילויות אפשר לעשות באזור החורף?

שייט קיאקים בנהר הירדן הוא לא רק פעילות תיירותית, אלא חוויה מרגשת שמאפשרת למשתתפים לגלות את יופיו הטבעי של הנהר מזווית קרובה ואישית. במהלך השייט, המשתתפים מתבוננים בחופי הנהר הירוקים ובחי הצומח והחי שלו, ולעיתים אף נתקלים בבעלי חיים שונים שהנהר הוא ביתם. החוויה מתאימה לכל המשפחה, ומשלבת בין ספורט לתיירות אקולוגית. בנוסף, שייט הקיאקים מעניק פרספקטיבה ייחודית על הנוף הגלילי, כאשר השקט המוחלט שמסביב מאפשר לטבול בשלווה וביופי הטבעי ללא הפרעות. הפעילות מוצעת כל השנה, אך בחורף היא מקבלת ממד נוסף עם האוויר הצלול והנופים המשתנים, מה שהופך לחוויה בלתי נשכחת עבור כל מי שמחפש לחוות את הטבע בצורה אותנטית וללא ההמולה של הקיץ.

 

נוסף לשייט, האזור מציע שלל טיולים רגליים וטיולי אופניים לאורך שבילי טבע קסומים. המסלולים עוברים בין נופים עוצרי נשימה, מצפון הכנרת באזור אלמגור, המושבה מגדל והכנסיות העתיקות ועד לדרומה באזור עמק הירדן, חמת גדר ואפילו מנחמיה והסביבה. בשנים האחרונות נסלל גם מסלול אופניים סובב כנרת המקיף את הכנרת (ברובה) – ניתן להגיע עם אופניים שלכם ולצאת לטיול שקט ממש על שפת הכנרת.

 

החורף מזמן הזדמנות מעולה לצפות במגוון ציפורים הנודדות באזור הכנרת בחורף. האזור מהווה נקודת מנוחה עבור ציפורי שיר נודדות ועופות מים רבים במסעם דרומה לאפריקה, וזוהי הזדמנות נדירה לצפרים ואוהבי טבע לחוות מקרוב את העולם העשיר והמרתק של הציפורים הנודדות.

 

בסיכום, אטרקציות בכנרת בתקופת החורף כוללות שלל פעילויות המתאימות לכל המשפחה. משייט קיאקים בנהר הירדן, דרך טיולי רגל ואופניים בשבילי הטבע, ועד לצפייה בציפורים נודדות, האזור מציע חוויות חורף מיוחדות המחברות את האדם לטבע וליופיו המרהיב.

 

שאלות נפוצות:

כן, רק חובה שיהיו קשורים ברצועה 

מים, כובע, סנדלים / נעלים סגורות.
קרם הגנה בימי הקיץ

משך השייט כ-שעה וחצי. שטים ללא מדריך הלוך וחזור לאותה נקודה
שייט רגוע.
למחירים לחצו כאן

פתח וואטסאפ צאט
רוצים עזרה?
היי
נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן