מתנות מגניבות לילדים ליום הולדת

אם הילד שלכם לא אוהב ספורט אקסטרים, ולא מתלהב מקיר טיפוס או קיאקים בכנרת, אלא מבלה שעות מול ספר או אפילו מנסה לכתוב לבד מציאת מתנת יום הולדת מיוחדת יכולה להיות מאתגרת, אבל אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור.

לילד האוהב קריאת וכתיבת ספרים, מתנה מקורית יכולה להיות חוויה מעשירה שתעזור לו לחקור עולמות חדשים ולשפר את כישורי הכתיבה והדמיון שלו. הנה שלוש אפשרויות נפלאות למתנה שהוא או היא יהנו ממנה לאורך זמן:

מתנות לגלאי היסודי

אם הבן שלכם חוגג יום הולדת 8 (או 9 או 10..) ספר מותאם אישית: שבו הילד הופך לגיבור העלילה יכול להיות מתנה מגניבה במיוחד. מתנה כזו היא לא רק דרך מקורית לחגוג את אהבתו לספרים אלא גם הזדמנות לראות את עצמו בתוך העולמות שהוא כל כך אוהב לקרוא עליהם.

כשמחליטים על ספר מותאם אישית כמתנה, אנו לא רק מעניקים לילד משהו לקרוא; אנו מעניקים לו חוויה של הזדהות ושייכות. הילד מגלה שהוא יכול להיות חלק מהסיפורים האהובים עליו. זה מלמד אותו על הכוח שיש בכתיבה וביצירת סיפורים. עוד יתרון בלתי נפרד הוא היכולת להתאים אישית את הספר באופן שיגרום לילד להרגיש מיוחד וחשוב, מה שיכול לחזק את בטחונו העצמי ולעודד אותו לחלום ולשאוף להגשים את חלומותיו.

הילד אוהב לגו? איך זה מתקשר לקריאה או כתיבה? לאחרונה חברת לגו יצאה בסדרה של משחקים שכוללת מכונת כתיבה מלגו (lego typewriter). כן שמעתם נכון, הילד יוכל להרכיב לא עוד טירה או מטוס, אלא מכונת כתיבה. מתנה מצוינת לשיפור החשיבה מוטוריקה עדינה. באותה סדרת מוצרים לילדים מיוחדים תמצאו גם מצלמת פולרויד ואפילו גיטרת בס מלגו.

בחורה צעירה קוראת ספרמתנות לבני נוער

להשתתף בסדנת כתיבה יצירתית היא מתנה נפלאה לילדים ובני נוער המתעניינים בכתיבה ובספרות. סדנאות אלו מספקות כלים, הדרכה ומרחב בטוח לילדים לחקור ולפתח את כישורי הכתיבה שלהם, תוך שהם נחשפים לעקרונות הבסיס של סיפורת ושירה. כמו כן, הם מאפשרים לילדים לפגוש ולהתחבר עם ילדים אחרים בעלי עניין משותף בכתיבה, מה שיכול לחזק את המוטיבציה שלהם, את ביטחונם האישי, ולהעשיר את חוויית הלמידה. כיום יש 2 אפשרויות של סדנאות כתיבה:

  • סדנת כתיבה יצירתית אונליין: בעידן הדיגיטלי, ישנה אפשרות מרתקת להשתתף בסדנאות כתיבה מקוונות, המאפשרות גישה מכל מקום בעולם. סדנאות אלו יכולות להתמקד בז'אנרים שונים כמו פנטזיה, מדע בדיוני, סיפורת הרפתקאות או שירה. מנחי הסדנאות, הם לרוב סופרים ומורים בעלי ניסיון, מציעים משימות כתיבה, משובים בונים וטכניקות כתיבה שונות לשיפור היצירתיות והביטוי האישי. ההשתתפות בסדנה כזו יכולה להוות הזדמנות נהדרת לילדים לפתח את כישרון הכתיבה שלהם בסביבה תומכת ומעודדת. אם אתם יודעים איזה סופר או סופרת ישראליים מועדפים על ילדיכם, נסו למצוא סדנה המועברת על ידם אונליין.
  • סדנת כתיבה פנים-אל-פנים: סדנאות שנערכות בחללים פיזיים, כגון ספריות ציבוריות או מרכזים קהילתיים, מציעות חוויה אחרת לחלוטין. המשתתפים זוכים להדרכה ישירה ואינטראקציה עם המנחה וחברי הסדנה, מה שיוצר סביבה חמה ותומכת. סדנאות כאלה. הסדנאות כוללות בדרך כלל סדרה של כמה מפגשים.
  • בחירה במתנה המעודדת ותומכת באהבת הקריאה והכתיבה של הילד היא השקעה בהתפתחותו האישית והחינוכית. מתנה כזו יכולה לפתוח דלתות לדמיון, להרחיב אופקים ולחזק את הביטחון העצמי של הילד ולהעניק כלים לביטוי עצמי ולחשיבה יצירתית.

שאלות נפוצות:

כן, רק חובה שיהיו קשורים ברצועה 

מים, כובע, סנדלים / נעלים סגורות.
קרם הגנה בימי הקיץ

משך השייט כ-שעה וחצי. שטים ללא מדריך הלוך וחזור לאותה נקודה
שייט רגוע.
למחירים לחצו כאן

פתח וואטסאפ צאט
רוצים עזרה?
היי
נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן