למה כדאי לכם לקחת טונה לטיולים

מי לא אוהב טיולים. ויש לנו כל אך הרבה אפשרויות לבילוי בחיק הטבע, בכל גיל ולשיפור מצב הרוח. טיול משפחתי, טיול עם חברים, לפעמים אפילו ללכת לבד תחת השמיים הכחולים, עם כמה עננים. לחבוש כובע על הראש, לשים תרמיל על הגב, לקחת מקל ולצאת לטייל בשבילי ישראל. האם יש משהו יותר כיפי ומהנה מזה? אבל השאלה היא גם מה אוכלים. משהו שלא יהיה כבד בבטן אבל נותן אנרגיה. ויש לנו כמה רעיונות מצוינים, מפתיעים, פשוטים אך טעימים. הפעם אנו מבקשים לספר לכל חובבי הטיולים והשטח, לכל חובבי השיט בירדן או חובבי השבילים של רמת הגולן או מדבר יהודה, כיצד ומדוע טונה מושלמת כל כך לטיולים.

הכי נוח לארוז כשיוצאים לטבע 

פיקניקיש בלב הרבה כבוד לטיולים ממושכים שצריך לתכנן אותם במשך זמן רב. אבל מקום לא פחות חם בלב שמור גם לטיולים ספונטניים. פתאום כשמזדמן לו יום יפה ורוצים לצאת לטבע. עם הילדים או בלעדיהם. עם הנכדים או בלעדיהם. פשוט כשרוצים לנשום אוויר טוב, אוויר פסגות או אוויר נקי של חופי ים נסתרים. ופה מצוי הקטע הטוב הראשון שנותנת לנו טונה, במהלך טיולים ספונטניים. הכי נוח לארוז אותה כשיוצאים לטבע. לא צריך שום סיבוכים ושום עיכובים. פשוט שמים שתיים או שלוש קופסאות, של הטונה עם השמן או במים, איך שאוהבים. לתרמיל מוסיפים גם כיכר לחם או כמה לחמניות, שתי עגבניות, כמה זייתים או כל ירק או קרקר שאוהבים. כשמגיעים לנקודה ירוקה ורוצים לעצור לארוחה קלה, תוך שתי דקות אנחנו מסודרים. אוכל טוב בשבילנו וגם, אם הם מצטרפים, יש גם לילדים.

סלט טונה בטבע, הכי מרענן 

מי שאוהב, יכול לאכול טונה ישר מהקופסא, בזמן הפסקה קלה בטיול, בחיק הטבע. אבל אפשר גם אחרת. אפשר להשתמש בנתחי הדג הזה על מנת ליצור סלט מרענן ומפתיע. ואין כמו סלט מרענן בטבע, לגדולים ולקטנים. את הסלט הזה אפשר להכין בדיוק בצורה שאוהבים, איך שמתאים. למשל, אפשר לערבב את נתחי הדג הטעים עם ביצה קשה שמועכים היטב. ניתן להוסיף תפוחי אדמה מבושלים וחתוכים, עם תוספת מעט מיונז. ניתן לערבב עם ירקות קצוצים, לסלט טבעי טבעי, טרי טרי, טעים טעים. חובבי העגבניות ייהנו מאוד משילוב של רסק מעגבניות טריות עם נתחי הטונה הקצוצים היטב, קצת מלח ופלפל והרי לנו, יופי של הפסקת אוכל, לזמן הטיול.

תראו איך ליהנות מארוחה חמה בטבע 

מה שכל כך נפלא בשימורי הטונה זה הגמישות שלהם. זה לא רק דג שנותן המון טעם טוב ואנרגיה וחלבון לשרירים. זהו דג שאפשר לאכול אותו כפי שהוא או לחמם אותו ולהכין ממנו יופי של מנות חמות, לארוחה חמה בטבע. לפעמים אנו אוהבים וגם ממליצים על היערכות לא ממש מסובכת מסוג זה. מארגנים גזיה ושמן ומחבת לשטח. ברגע שעוצרים למנוחה קלה ומרגישים רעבים. נכנסים לנוהל הבא.

בקערה, מערבבים את הטונה, עם תבלינים וביצים ותערובת שאוהבים, לצורך הכנת קציצות. זה מאוד פשוט ומאוד נחמד להכין. מתבלים את התערובת ומכינים קציצות. לשמן שמטגנים בגזיה מכניסים את הקציצות ומטגנים בסך הכל 10 דקות או רבע שעה. את הקציצות אוהבים ילדים ומבוגרים וההכנה הזאת, בחיק הטבע, היא בעלת קסם נעים משלה. ולא לשכוח גם קפה שחור. אחרי שהקציצות נאכלו בהנאה, שמים מים על האש. מבשלים קפה שחור חזק ומתוק וההנאה מרובה. זה מה שנותן את הכיף והכוח להמשיך לטייל הלאה, עד להפסקת המנוחה הבאה.

 

שאלות נפוצות:

כן, רק חובה שיהיו קשורים ברצועה 

מים, כובע, סנדלים / נעלים סגורות.
קרם הגנה בימי הקיץ

משך השייט כ-שעה וחצי. שטים ללא מדריך הלוך וחזור לאותה נקודה
שייט רגוע.
למחירים לחצו כאן

פתח וואטסאפ צאט
רוצים עזרה?
היי
נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן