כל מה שרציתם לדעת על השכרת ציוד לאירועים

בעולם המודרני, שבו האירועים החברתיים והעסקיים תופסים מקום חשוב בחיינו, מציאת ספק להשכרת ציוד לאירועים הפכה לאחת המטלות הקבועות בתכנון כל אירוע, בין אם מדובר בחתונה, כנס עסקי, אירוע חברה, או מסיבת יום הולדת

יתרונות השכרת ציוד לאירועים

אנחנו הישראלים אוהבים לארח, ולכן שירות כמו השכרת ציוד לאירועים היא פתרון פופולרי ונפוץ, המספק גמישות רבה ויכולת התאמה מדויקת לכל סוג אירוע. הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור באפשרות של השכרת ציוד לאירוע הבא שלכם.

  1. חיסכון כלכלי: אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של השכרת ציוד הוא החיסכון בעלויות. רכישת ציוד איכותי לאירוע הינה מאוד יקרה, ולא כדאית למי שמארגן אירוע חד-פעמי. השכרת ציוד מאפשרת להשתמש בציוד מתקדם ומקצועי ללא להוצאת הון תועפות לרכישתו.
  2. אפשרות להתאמה אישית: כל אירוע הוא ייחודי, והשכרת ציוד מאפשרת לכם לבחור את הציוד שמתאים בדיוק לצרכים ולסגנון האירוע שלכם. בין אם אתם רוצים שולחנות עגולים ומפות תחרה רומנטיות לחתונה, או שולחנות בר גבוהים לאירוע עסקי.
  3. חיסכון במקום אחסון: נניח ויש לכם תקציב לרכישת ציוד לאירוע, הבעיה הנוספת שמתעוררת בעת רכישה כזו, היא בעיית האחסון לאחר האירוע. עבור מי שאין לו את המקום לאחסן ציוד רב, השכרה היא פתרון מושלם. אין צורך לדאוג לאחסון או לתחזוקה של הציוד לאחר השימוש. 
  4. תמיכה לוגיסטית: ספקי ציוד מקצועיים לרוב מספקים שירותי הובלה התקנה ופירוק בסיום האירוע, מה שמוריד את הנטל הלוגיסטי מהמארגן. בין אם אתם מארגנים חתונה בחצר של ההורים או אירוע עסקי בחוף הים, מישהו צריך לדאוג להקמת שולחות האירוע, פריסת מפות וסידור שולחנות, וכמובן לפירוק כל אלה בסוף האירוע. cחברות להשכרת ציוד אפשר לתאם מראש את חבילת ה"תמיכה באירוע" שתכלול לא רק הובלה, אלא גם התקנה ופירוק של כל הציוד המושכר.

ציוד לאירועים בטבע להשכרה

סוגי ציוד להשכרה לאירועים

הבחירה בציוד הנכון תלויה בסוג האירוע אותו אתם מארגנים, במקום שבו הוא מתקיים, בתקציב, ובאווירה שאתם רוצים ליצור. להלן סקירה של סוגי הציוד השונים שניתן להשכיר:

  1. תאורה: תאורה היא אחד האלמנטים המרכזיים בכל אירוע. היא יכולה לכלול מערכות תאורה לד, תאורת ספוטלייט, תאורת ריקודים, ועוד. תאורה נכונה יכולה לא רק להאיר את החלל, אלא גם להשפיע על התחושה והאווירה באירוע, ולעצב את החלל בצורה הרצויה לכם.
  2. ציוד קולי: לאיכות הקול יש חשיבות רבה באירועים. זה כולל מערכות הגברה, מיקרופונים, רמקולים, וכו'. אז אם אתם מתכננים מצגת או סדרת ברכות ליום הולדת 80 של סבא נחום, ציוד איכותי יבטיח שכל הנאומים, והמוסיקה ישמעו ברור וללא פגמים.
  3. ריהוט: הריהוט באירוע יכול לכלול שולחנות, כסאות, ספסלים, פינות ישיבה, ועוד. ריהוט נבחר בקפידה יכול להוסיף תחושה של יוקרה ונוחות לאירוע. 
  4. ציוד ויזואלי: כולל מסכים, מקרנים, ומסכי LED. ציוד זה מתאים בדרך כלל יותר לאירועים עסקיים, כנסים, או למצגות מיוחדות באירועים חברתיים.
  5. כלי אוכל ושולחן: כולל צלחות, כוסות, סכו"ם, מפות, ואביזרים נוספים. השכרת כלי אוכל ושולחן כדאית במיוחד עבור אירועים גדולים, בהם הרכישה של פריטים אלו הופכת ליקרה מאוד.
  6. ציוד לפעילויות ובידור: כמו מכונות קריוקי, שולחנות משחק, משחקי ענק, וציוד להופעות חיות. ציוד זה מתאים להוספת אלמנט של כיף ובידור לאירועים משפחתיים כגון בר / בת מצווה או חתונה אליה צפויים להגיע ילדים רבים..
  7. תשתיות נלוות: כמו גנרטורים לחשמל, מערכות קירור או חימום, וציוד תקשורת. לציוד זה יש ביקוש רב בקרב זוגות שמעוניינים להתחתן בחיק הטבע, אך עדיין רוצים להנות מיתרונות הציוויליזציה.

 

כמו שאתם רואים יש שלל ציוד שאותו אפשר להשכיר לאירוע הבא שלכם. ההמלצה שלנו היא ללכת על ספק אחד או מקסימום שנים שיספקו לכם את כל הדרוש לאירוע שלכם, בין אם זה מערכת קול ובין אם זה שולחנות, מפות וסכו"ם. הלוגיסטיקה מול ספק אחד תקל עליכם מאוד ביום האירוע, אך הקפידו לבחור ספק בעל המלצות, לא רק מרחבי האינטרנט, אלא גם מפה לאוזן. לספק זה תהיה השפעה רבה מאוד על האירוע שלכם, אז אל תתעצלו לעשות שיעורי בית. ספק טוב ישמח לתת לכם עצה או שניים לגבי הציוד הדרוש לכם בהתאם לאירוע והמיקום שנבחרו, אז אל תתביישו לשאול.

גם ברוב רוי על שפת נהר הירדן אפשר לערוך אירועים משפחתיים ואירועי חברה שונים ומגוונים, בשילוב שלל הפעילויות שלנו החל משייט קיאקים כל השנה ועד לפעילות מותאמת אישית לאירוע.

שאלות נפוצות:

כן, רק חובה שיהיו קשורים ברצועה 

מים, כובע, סנדלים / נעלים סגורות.
קרם הגנה בימי הקיץ

משך השייט כ-שעה וחצי. שטים ללא מדריך הלוך וחזור לאותה נקודה
שייט רגוע.
למחירים לחצו כאן

פתח וואטסאפ צאט
רוצים עזרה?
היי
נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן