כיצד נראה יום כיף של קיאקים בירדן

אנשים רבים מחפשים לעשות פעילויות מהנות, כיפיות ומלאות אדרנלין ואתגר, זה יכול להיות רכיבה על סוסים, קירות טיפוס ואחד מהדברים שמתאימים למרבית האנשים בכל הגילאים זה קיאקים בירדן.

מה זה שייט קיאקים בירדן

הצפון של ישראל הוא אחד המקומות היפים שיש בארץ ואחד המקומות שיש בו המון אטרקציות שונות ומגוונות כאשר שייט בנהר הירדן זו אחת האטרקציות היותר פופולריות שיש בארץ. שייט בקיאקים זה אחד הדברים היותר מהנים בעיקר בתקופת הקיץ שזו תקופה חמה, אז אנשים רבים מחפשים לעשות פעילויות ששניתן לעשות אותן כאשר חם ולכן מחפשים פעילויות הקשורות בין היתר למים כמו שייט קיאקים בירדן. מדובר על פעילות המתאימה מאוד לזוג המחפש יום כיף זוגי בצפון או למשפחה אשר רוצה לבלות יחד בין אם ביום כיף או כחלק מנסיעה של כמה ימים, אך גם כטיול גיבוש לעובדים בעיקר אם בוחרים לעשות את המסלול האתגרי אז יש בו מעבר לכיף ולהנאה גם את הנושא של עבודת צוות.

מה כולל יום כיף של שייט קיאקים בנהר הירדן

יום כיף זהו יום אשר מוקדש כולו לעשות דברים כיפים ומהנים כאשר פעמים רבות מארגנים יום כיף שכולל שלל פעילויות מגוונות. שייט קיאקים בירדן יכול להיות אחת מהחוויות המהנות לכל אדם כולל נערים וילדים. מצד אחד מדובר על פעילות של מים, טבע, מרחבים מה שגורם לתחושת נינוחות ורוגע, מצד שני מדובר על פעילות שיכולה להיות מלאת אתגרים ואדרנלין בעיקר בתקופות בהם יש זרימת מים חזקה ובעיקר כאשר בוחרים לעשות מסלול אתגרי או אפילו להשתתף בפעילות של בניית כלי השייט בו שטים מה שמוסיף המון אתגר, אקשן וחוויה בלתי נשכחת. מעבר לשייט קיאקים אפשר לשלב ארוחה טובה ומפנקת ופעילויות נוספות בין אם באתר הקיאקים ובין אם במקומות אחרים באותו אזור.

אז איך נראה יום כיף שמשלב פעילויות שונות כולל קיאקים בירדן

יום הכיף מתחיל בארוחת בוקר טובה, עשירה ומפנקת, עם קפה או תה ואוכל שעושה טוב לגוף ולנשמה, זה יכול להיות במסעדה טובה או אוכל שמכינים לבד. יום הכיף משלב בתוכו שלל דברים ופעילויות, גם את ההנאה של השייט בירדן והחוויה האישית אך גם שם דגש על להיות ביחד ולייצר חוויות משותפות ביחד כך שאפשר בנוסף לשייט ולארוחה לשלב טיול באזור, אפשר טיול ג'יפים או טיול באמצעות רכב לנהיגה עצמית כמו קלאב קאר למשל בין אם לפני השייט ובין אם אחריו. אפשר לעשות סתם טיול באזור או לשלב אותו עם פיקניק וארוחה מפנקת בשטח ואולי אפילו סתם לשבת לצד המים ולבלות יחד כמה שעות של כיף עם אוכל טוב, שתיה, מוסיקה ואנשים שאוהבים ונהנים לבלות איתם ויחד ליצור זיכרונות בלתי נשכחים.

 

שאלות נפוצות:

כן, רק חובה שיהיו קשורים ברצועה 

מים, כובע, סנדלים / נעלים סגורות.
קרם הגנה בימי הקיץ

משך השייט כ-שעה וחצי. שטים ללא מדריך הלוך וחזור לאותה נקודה
שייט רגוע.
למחירים לחצו כאן

פתח וואטסאפ צאט
רוצים עזרה?
היי
נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן