טעמים ונופים: סיור קולינרי בכנרת

הכנרת היא לא רק יעד תיירותי בעל נוף עוצר נשימה, אלא גם מרכז קולינרי שמציע חוויות טעם ייחודיות. סיור קולינרי באזור הכנרת מאפשר למטיילים לחוות את האזור לא רק דרך העיניים אלא גם דרך החיך. המסע הקולינרי משלב בין המטבח המקומי, המבוסס על מוצרי חקלאות טריים ודגי הכנרת, לבין הנופים המרהיבים של האזור, ומציע חוויה מושלמת של טעמים ונופים.

רבים מהמטיילים שמגיעים לאזור הכנרת מתחילים את היום  בשייט קיאקים בנחלים שזורמים לאגם. הפעילות הפיזית והאוויר הצח גורמים רבים לחשוב על השלב הבא בטיול, הרי הוא האוכל. בין אם זה פיקניק או ביקור במסעדה טובה. מסעדות רבות באזור מתמחות בהכנת מנות מדגי הכנרת, עם תוספות מייצור מקומי כמו סלטים טריים, חומוס וטחינה, ולחם חם שנאפה במקום. 

סדנאות בישול גליליות:

אוכל בכנרתאם אתם מחפשים משהו מעבר לביקור במסעדה באזור הכנרת, סדנאות בישול, זו חוויה שתתאים לכם במיוחד. הגליל מציע חוויות קולינריות עשירות המשלבות טעמים מקומיים עם מסורת וחדשנות. סדנאות הבישול הגליליות מציעות למשתתפים הזדמנות ייחודית לחוות את המטבח המקומי מקרוב, ללמוד טכניקות בישול ייחודיות ולהשתמש במרכיבים הטריים ביותר שנאספים ישירות מהשדה.

במהלך סדנאות אלו, המשתתפים יוצאים לסיורים בחוות ובגינות האורגניות הסמוכות, שם הם לומדים לזהות ולאסוף צמחי בר, ירקות ותבלינים שישמשו אותם לאחר מכן במהלך הבישול. החוויה היא לא רק קולינרית אלא גם חינוכית, כאשר המשתתפים מקבלים הצצה לתהליך הגידול ולאופן בו המזון מגיע מהאדמה אל הצלחת.

הסדנאות מנוהלות על ידי שפים מקומיים או בעלי חוות, המשתפים את המשתתפים בסודות המטבח הגלילי ובסיפורים מאחורי המנות המסורתיות. משתתפי הסדנאות לומדים להכין מנות כמו קובה סירה, חומוס, מקלובה, וסלטים עשירים בטעמים.

לאחר הבישול, המשתתפים נאספים יחד לארוחה משותפת, שבה הם נהנים מהמנות שהכינו ומהטעמים הייחודיים של האזור. הארוחה המשותפת היא רגע של חגיגה ושיתוף, שבו סיפורים וחוויות מהיום מתחלפים ומעמיקים את הקשר בין המשתתפים.
סדנאות הבישול הגליליות הן חוויה מרתקת שמאפשרת לצלול לעומק התרבות המקומית ומציעות למשתתפים לא רק ללמוד כיצד להכין מנות מקומיות אלא גם להבין את הקשר העמוק בין האדמה, המזון והתרבות

חברת איטגליל, מציעה סדנאות בישול בגליל ואירוח ביתי אצל שלל מארחים בישובים השונים ברחבי הגליל. כאן תוכלו להכיר תרבויות שונות של תושבי הגליל הדרוזיים המוסלמים והנוצריים, ולהכין יחד אוכל מדהים.

הנוף הקסום והאוכל המצוין משלימים אחד את השני ומעניקים סיום מושלם ליום ההרפתקאות בכנרת. החוויה הזו, שמשלבת בין פעילות גופנית לבין סעודה עשירה ומזינה, היא ללא ספק מה שהופך את הביקור בכנרת לייחודי ובלתי נשכח.

שאלות נפוצות:

כן, רק חובה שיהיו קשורים ברצועה 

מים, כובע, סנדלים / נעלים סגורות.
קרם הגנה בימי הקיץ

משך השייט כ-שעה וחצי. שטים ללא מדריך הלוך וחזור לאותה נקודה
שייט רגוע.
למחירים לחצו כאן

פתח וואטסאפ צאט
רוצים עזרה?
היי
נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן