רעיונות למסיבת רווקים בלתי נשכחת

מתכננים מסיבת רווקים? כאן תוכלו למצוא רעיונות לשדרוג החוויה, שיפור מצב הרוח, צמצום בהוצאות מיותרות, אוכל טוב ובעיקר, הרבה אלכוהול. מסיבת רווקים מוצלחת תתבסס על חברה טובה, מיקום מנצח, ברביקיו, מוזיקה טובה והרבה אלכוהול. וילה למסיבת רווקים עם בריכה היא ההמלצה שלנו לאירוח המסיבה, וילות מתאימות למסיבות רווקים אפשר למצוא באזור המרכז, אזור הצפון וגם באילת.

וילה למסיבת רווקים עם בריכה

מתחם מסיבה ממתין לכם סביב הבריכה עם מיטות שיזוף, פינות ישיבה מול הנוף, ג'קוזי ספא, שולחנות משחק, מערכת סאונד ועוד. בעבור בעלי הוילות אירוח מסיבות רווקים הוא מקצוע לכל דבר, הם מכירים היטב את המסיבות, את האטרקציות המומלצות, את הצרכים ואת הציפיות שלכם. וילה למסיבת רווקים עם בריכה היא אטרקציה מרכזית, לאחר שכירת הוילה נשאר לכם רק לארוז בגדים להחלפה בתיק ולצאת לדרך. אפשר לתאם מול בעל הוילה תוספת של אלכוהול אל המתחם, ארוחת בוקר, גריל מן, בשרים, שתייה קלה, קישוטים ועוד.

אלכוהול, הרבה אלכוהול ועוד קצת אלכוהול

beerאין מסיבת רווקים ללא אלכוהול! את האלכוהול למסיבה אפשר לרכוש בחנויות סיטונאות במחירים אטרקטיביים. אפשרות נוספת היא קנייה של אלכוהול בלוחות יד שנייה. ישנם זוגות לאחר חתונה המציעים למכירה בקבוקי משקה חדשים בהם לא נעשה שימוש באירוע שלהם. כדאי לחפש גם הצעות של בעלי פאבים וברים למכירת אלכוהול איכותי במחירים מוזלים. 

ארוחת ברביקיו עם בשר איכותי

אוכל טוב הוא חלק בלתי נפרד מהמסיבה. גברים אמתיים אוהבים בשר ולכן נבחר בארוחת ברביקיו למסיבה. בשר איכותי ניתן לרכוש במרכולים בצפון, בעל הוילה ישמח להמליץ על מקומות מתאימים. רוב הוילות כוללות מתחם ברביקיו מאובזר אך כדאי לוודא עם בעל הוילה כי ישנם פחמים וכלים לברביקיו במתחם.

מרתון סרטים

את השעות הקטנות של הלילה, לאחר המסיבה תבלו בצפייה בסרטים. ההמלצה שלנו, כדאי לבחור סרטים מצחיקים, קלילים ומוכרים, סרטי פולחן יהיו בחירה מצוינת למסיבת הרווקים שלכם.

מוזיקה ורקדניות

מסיבת רווקים קלאסית עם רקדניות ומוזיקה היא חוויה שכל גבר צריך. המסיבה תתרכז סביב הבריכה או במתחם אירוח פנימי בסלון. וילות למסיבות כוללות לרוב מערכות סאונד איכותיות עם הגברה, חשוב לוודא כי בחרתם וילה בה ניתן לבלות עם מוזיקה ולהפעיל מערכת הגברה. לא כל וילה מתאימה גם למסיבות.

שולחנות משחק ומתחם פלייסטיישן

אוהבים משחקים? וילות למסיבות מציעות לכם שולחן סנוקר מקצועי, שולחן כדורגל, שולחן פינג פונג, שולחן פוקר, מתחמים של פלייסטיישן או אקס בוקס ועוד. כמעט בכל וילה תוכלו למצוא לפחות שולחן משחקים אחד. אפשר לתאם במתחם גם משחק מבוכים ודרקונים.

אטרקציות בשטח

פיינטבולבין המושבים בצפון אפשר למצוא מתחמים של פיינטבול, רכיבת שטח באופניים, טיולי ג'יפים, קיאקים בירדן, סנפלינג, טיולי מערות, רפטינג, ספורט מים בכנרת ועוד. חובבי אקסטרים יוכלו למצוא מבחר אטרקציות למסיבות רווקים באזור.הצוות של רוב רוי ישמח לארגן עבורכם פעילות אתגרית של שייט קיאקים בצפון או טיול ג'יפים על גדות נהר הירדן, שתתאים לחברה' בול.

 

שאלות נפוצות:

כן, רק חובה שיהיו קשורים ברצועה 

מים, כובע, סנדלים / נעלים סגורות.
קרם הגנה בימי הקיץ

משך השייט כ-שעה וחצי. שטים ללא מדריך הלוך וחזור לאותה נקודה
שייט רגוע.
למחירים לחצו כאן

פתח וואטסאפ צאט
רוצים עזרה?
היי
נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן